Skip to content

Временно ограничен достъп до клиентски портал My Cooolbox и системата за онлайн плащания, поради техническо обновяване

    Уважаеми потребители,

    В периода от 24.08.2024 г. (събота) до 01.09.2024 г. (неделя) ще извършим техническо обновяване на нашия клиентски портал, за да подобрим неговата сигурност и функционалност. През посочения интервал системата ни за разплащания ще бъде неактивна, както и достъпът до My Cooolbox. Възможността за плащания онлайн и касови такива ще бъдат временно ограничени.

    Кои услуги ще бъдат временно недостъпни?

    • Системата ни за разплащания няма да приема автоматични плащания за периода от 24.08.2024 до 01.09.2024., както през портала My Cooolbox, така и през партньорски мрежи като ePay.bg, iCARD.bg, Trans.card.
    • Плащането в брой през Easy Pay.
    • Нови регистрации няма да бъде възможно да се извършват в My Cooolbox.
    • Възможността за активация и деактивация на допълнителни услуги, извличане на информация за фактури и телефонни разговори, автоматично плащане, подаване и отменяне на предизвестия.

    Кого засяга планираното обновяване на системата?

    • Всички наши потребители, които извършват онлайн плащания и касови плащания през Easy Pay.
    • Всички наши потребители, които ползват клиентски портал My Cooolbox.

    Не се колебайте да се свържете с “Център за обслужване на клиенти” на тел. 0800 45 845. Колегите ще са на разположение да ви съдействат и да отговорят на вашите въпроси. Обаждането е за наша сметка.

    Благодарим ви за разбирането и се извиняваме за причиненото неудобство!