21/06/2016

Заповядайте в новия клиентски портал на Cooolbox!



Представяме ви My Cooolbox. Той е съвършено нов и различен! По-красив и по-функционален от всякога :) Работихме по него месеци наред и планираме до края на годината да бъде още по-богат на функции.

Нашето желание е порталът да бъде място, с помощта на което абонатите ни сами да управляват услугите си, да им спестява времето за посещение на Coool център, всичко да е лесно и удобно.

Какво променихме?

Нова регистрация за всички

Необходимо е всички наши клиенти, независимо дали са имали преди профил в My Cooolbox, да се регистрират отново. Само така ще могат да ползват възможностите на портала. Разработихме функционалности, които изискват още по-високо ниво на сигурност, поради което беше нужна промяна в стъпките на регистрация. При новата платформа регистрирането става изключително бързо и лесно - с въвеждане на актуален мейл и сигурна парола.

Обвързване на профил с клиентски номер

То се случва след успешна регистрация и вход в портала. За да ползвате My Cooolbox, нужно е да обвържете първоначално профила си поне с един клиентски номер.

Управление на клиентски номера и услуги

Вече можете да свързвате своя профил с повече от един клиентски номер. Това спестява неудобството от създаване на няколко отделни профила и дава възможност за управление на услугите само от едно място. Функционалността е изключително полезна, ако имате на ваше име домашна и бизнес услуга едновременно.

Права на достъп на допълнителни потребители за избран клиентски номер

Новата платформа дава възможност за изпращане на покана към допълнителни потребители да управляват избран клиентски номер и услугите към него.

Например, ако сте титуляр на домашна Cooolbox услуга, можете да дадете права на достъп на съпругата ви. След като получи покана и се регистрира, тя вече ще може да плаща месечните такси за вашата услуга.

Ако сте фирма и е нужно до профила ви да имат достъп няколко оторизирани лица от различни отдели, например служител от технически и финансов отдел, това става много бързо и лесно. Титулярът изпраща покани до служителите, те си създават профили и след вход в системата вече имат достъп до цялата нужна информация и могат да предприемат различни действия.

С тази функционалност предоставяме допълнително ниво на сигурност на нашите клиенти, защото всяко оторизирано лице има отделен профил и правото му на достъп може да се предоставя и прекратява, когато това е необходимо.

Плащане на месечна такса през портала

Сигурни сме, че тази функционалност е дългоочаквана :) Има я вече, ура! Всички наши клиенти, които направят регистрация в новия My Cooolbox, ще имат възможност да плащат своите месечни такси към нас през клиентския портал. Можете да избирате кои фактури да заплатите, а сумата се калкулира автоматично. Имаме установено партньорство с ePay и плащането минава през техния сайт, който е независима от нас платформа, за да има най-висока степен на сигурност. Всичко, което ви трябва, е да разполагате със захранена дебитна или кредитна карта. Cooolbox няма никакъв достъп до данните, които клиентите въвеждат при плащане.

Отключване на спряна услуга за 24 часа

Вероятно това е функционалността, чакана с най-голямо нетърпение. Ако сте пропуснали да платите навреме месечната си такса и услугата ви бъде заключена, вече ще можете да я отключите за период от 24 часа и да направите спокойно плащането през My Cooolbox или някой от алтернативните начини. Отключването на спряна услуга става единствено след вход в My Cooolbox, затова ви препоръчваме да си направите регистрация още сега!

Какво още да очаквате?

Със сигурност до края на годината предстоят още хубави изненади, свързани с увеличаване на възможностите за управление на основни и допълнителни услуги, но засега ще ги запазим в тайна. Най-хубавото предстои! :)

А сега ви каним най-официално да се регистрирате и разгледате новия клиентски портал на Cooolbox! Да ни е честито!



Оставете коментар

Иван Милков Еленски
Публикуван на: 14/09/2016 20:07

C
Иван Милков Еленски
Публикуван на: 14/09/2016 20:17

Cooolbok

Нов коментар


Изпрати ›››