В дигиталнотото настояще и забързано ежедневие, клиентските портали, персонализирани профили и възможност за управление на услуги, са неизменна част от живота ни. Ето защо продължаваме да развиваме и надграждаме нашата My Cooolbox платформа постоянно. Желанието ни е порталът да бъде мястото, на което клиентите ни сами да управляват услугите си бързо, лесно и удобно в дигитална среда.
Независимо дали сте активен клиент на Cooolbox или все още обмисляте присъединяването си към нашето coool семейство, My Cooolbox е отворен за всички потребители. Регистрацията е изключително лесна. Единственото, което ви е необходимо, е валиден e-mail адрес и въвеждането на сигурна парола за достъп. След потвърждаване на паролата си и въвеждане на бърз 4-цифрен анти спам код, който ще се визуализира на екрана ви, ще получите e-mail с инструкции за завършване на регистрацията. И хоп – активацията е успешна и вие вече сте в My Cooolbox.
Изброяваме основните предимства на нашия клиентски портал и ви разказваме защо всъщност е във ваш интерес да направите и използвате активно своя профил в My Cooolbox:
Управлявате Вашите клиентски номера и услуги
В есенцията на нашите услуги стои правилото да помагаме на потребителите ни да бъдат Свободни, Активни и Свързани. До голяма степен за нас това означава да им дадем достъп да управляват сами клиентските номера и услугите към тях.
Клиентският портал My Cooolbox е на ваше разположение 24/7 и през него имате възможност да извършвате разнообразие от дейности без необходимост от телефонен разговор или посещение на адрес.
Получавате актуална информация за Вашите услуги, фактури и телефонни разговори
Подробна и най-актуална информация за вашите услуги събрана на едно място – това е My Cooolbox.
Искате да проследите какво се случва с услугите на повече от един клиентски номер? Да заявявате и спирате услуги и да правите плащания по фактури? Или да проследите всички ваши телефонни разговори и колко безплатни минути сте изразходили и колко остават? Всичко това е достъпно във вашия клиентски профил и се случва с абсолютно гарантирана сигурност за вашите лични данни.
Плащате автоматично месечната си такса
В секция “Клиент” на иконата “Плащане и фактури” може да намерите възможните начини за плащане и всички налични фактури към един клиентски номер за последните 12 месеца. Даваме възможност на потребителите си спрямо техните лични предпочитания да избират между ръчни или автоматизирани плащания на задължения. За по-голяма защита на личните данни на потребителите, сме направили интеграция със системата на Epay и Cooolbox не съхранява вашите картови данни.
За да се възползвате от автоматичното плащане на месечната си такса, е необходимо да въведете валидна банкова карта в акаунта си и да активирате опцията “Автоматично плащане”. Действието ще влезе в сила за всички фактури към дадения клиентски номер. От там нататък всичко е лесно – плащанията ще се извършват без да се налага да проверявате дали не сте пропуснали срока за заплащане на месечната такса.
Давате права на достъп на допълнителни потребители за избран клиентски номер
Платформата My Cooolbox ви дава възможност да изпратите покана към друг доверен потребител, който да управлява избран клиентски номер и услугите към него. Например в случай, че сте титуляр на домашна услуга към Cooolbox, това означава, че може да дадете достъп за управлението ѝ на партньора си, син или дъщеря навършили 18 години. След като лицето получи покана по e-mail и се регистрира, ще може да извършва месечни плащания на такси, както и да управлява различните услуги. Системата автоматично ще ви информира за всяко извършено действие, което би променило параметрите на наличните услуги.
В случай че сте фирма и е необходимо профилът ви да бъде управляван от няколко оторизирани лица от различни отдели – изпратете покана до съответните служители да създадат своите профили. Така те ще получат достъп до цялата нужна информация и ще могат да управляват coool услугите на вашата компания.
Отключвате спряна услуга за 24 часа
Пропуснали сте да заплатите последните две фактури и вашата услуга е временно заключена? Няма проблем – достъпът до портала няма да ви бъде ограничен. При първото ви логване в браузър ще се визуализира екран, който насочва към вашия клиентския профил в My Cooolbox. Там получавате възможност да отключите услугата си за 24 часа и да направите онлайн плащане по задълженията си. Лесно, нали?
Заявявате и спирате допълнителни услуги
И не на последно място – заявяването и спирането на допълнителни услуги никога не е било по-бързо и лесно. Имате свободата да го правите по всяко време на денонощието и без необходимост от телефонен разговор с нашия център за обслужване на клиенти.
От портала ще имате възможност да активирате или деактивирате допълнителни услуги като coool.tv, допълнителни телевизионни пакети – DiemaXtra, Max Sport Plus и ⅞ TV, както и информацията за тях – цена, статус на услугата и действието, което желаете да извършите с нея – Спри или Активирай.
Клиентският портал My Cooolbox търпи постоянни промени – подобряваме дизайна и потребителското преживяване, добавяме все повече новости във функционалностите на платформата и се стремим да улесним възможно най-много потребителите си в управлението на техните услуги. Ако все още не сте се уверили сами в удобството и свободата на самообслужването в дигитална среда, ви каним да направите своята регистрация в My Cooolbox и да станете част от нашето coool семейство.