17/09/2019

Coool е да си различен - Продължението :)

Cooolbox закрива Coool центровете си

Преди близо три години взехме нестандартното решение вместо да увеличаваме броя на приемните си офиси, да ги редуцираме. Някои от потребителите може и да са чели първата ни блог статия по темата: https://www.cooolbox.bg/blog/coool-e-da-si-razlichen. Днес стигаме още по-напред. Считано от 30.09.2019 г. закриваме всички наши Coool центрове.

Анализът ни за този период, показва че сме били прави в прогнозите си и плащанията, които постъпват през центровете прогресивно намаляват, като вече са едва 10%, от общите постъпления. Тенденцията е все по-голяма част от тях да са онлайн и смятаме, че скоро това ще е основният метод на плащане.

Добре познатият на повечето от вас клиентски портал My Cooolbox дава възможност за плащане на месечната такса с няколко клика по всяко време на денонощието, от всяко място с достъп до интернет. А едно от най-големите удобства, което привържениците на онлайн плащанията и електронните услуги оценяват, е опцията за настройка на автоматично плащане на таксите.

Други възможности за плащане са:
Онлайн през ePay.bg;
Онлайн през iCARD.bg или iCARD.com;
Онлайн чрез Trans.card;
По банков път: ПроКредит Банк BIC: PRCBBGSF IBAN: BG10PRCB92301028908217

Разбира се, тези от вас, които предпочитат да плащат сметката на място и в брой, могат да направят това във всеки обект на партньорите ни от EasyPay, без допълнителна такса.

За всички други административни процеси извършвани в Coool центровете досега, сме подготвили по-лесни и удобни методи, с които, при възникване на необходимост, ще ви запознаят колегите от отдел “Обслужване на клиенти” на националния ни номер 0800 45 845*, всеки работен ден от 08:00 до 20:00 ч., както и в събота от 09:00 до 18:00 часа.

Фокусът ни винаги е бил върху качеството на предлаганите услуги и развитието и поддръжката на оптичната ни мрежа, а обслужването на клиентите - наш основен приоритет. Затварянето на Coool центровете ще ни даде възможност да се концентрираме върху това.

При възникнали въпроси или нужда от съдействие, връзката с нас е лесна :) - можете да ни пишете чрез формата ни за контакт или да ни потърсите на 0800 45 845*!
*Всички такси за обаждане, от който и да е български фиксиран или мобилен оператор, са за наша сметка.


  • Тагове

Оставете коментар

Трифон
Публикуван на: 18/09/2019 19:03

Здравейте,
искам да попитам при нужда от предсавяне на документи (примерно както ми предстои ТЕЛК на 26.09.2019г.)
къде ще е удобно да подам документите (дали ще има човек в офиса Ви, където се досега се плащаха сметките)
за град Велико търново става въпрос ?
Поздрави!
Cooolbox
Публикуван на: 19/09/2019 11:49

Здравейте, Трифон,

Както сме пояснили и в статията, при всяка необходимост от представяне на документи, е нужно предварително съгласуване с колегите ни от “Отдел обслужване на клиенти” на тел. 0800 45 845. Във Вашия случай, ако имате готовност с документите преди 30.09.2019 г., можете да ги подадете в офиса ни във В. Търново.
Ралица Календжиева
Публикуван на: 20/09/2019 11:17

Моят въпрос е: ще трябва да връщам box-a, тъй като заминавам и за сега повече няма да ползвам услугите Ви. И трябваше точно на 30.09 да го върна във вашият офис в Пловдив, как мога да го върна тогава ?
Cooolbox
Публикуван на: 20/09/2019 11:54

Здравейте, Ралица Календжиева,

Колегите от “Отдел обслужване на клиенти” на тел. 0800 45 845 ще могат подробно да Ви обяснят, как да процедирате във Вашия случай.

Като допълнителна информация, за всички наши потребители, които може да са пропуснали новината - в клиентския ни портал My Cooolbox добавихме още няколко функции, едни от които са: заявяване за спиране на допълнителен set-top-box, пускане на предизвестие за спиране на услуга, както и разработен процес за връщане на оборудване през офис на Еконт. https://www.cooolbox.bg/news/novi-funkcii-my-cooolbox

Нов коментар


Изпрати ›››